2010. szeptember 26., vasárnap

Rémisztően pontos...


Mindig is őt szerettem volna, 
aztán közbejött ez meg az
meg amaz- kétszer-, meg egy régi...
Sodort minket a négybetűs 
néha közel, máskor távol, 
de nem jutottunk az úton végig. 
Mindig is őt szerettem volna, 
aztán közbejött a világ 
meg néhány élet közeli élmény, 
s majdnem utolértem, 
mint a végzet a bolond lányt, 
de éreztem Ő lesz majd, 
aki kinevet a végén.
És hiába tapostam idegen kertekben virágokat,
hidegen fogadkozva élettelen szerelmekért.
Hiába nyeltem a közöny magvait
és szórtam széjjel álmaim hamvait...
Minden idegem ridegen taszít a valóság felé...
Nem menekülsz!
Hiába volt bárki bármikor,
ha szembejön, elég egy félmosoly...
de mindegyik Ő volt.

2 megjegyzés:

  1. de szép, ha igaz. de ha nem igaz, akkor is nagyon szép. remélem, valóban létezik.

    az igazi.

    VálaszTörlés
  2. ...általában az az, aki soha nem lesz az...

    VálaszTörlés

"A megpróbáltatás olyan, mint az erős szél. Mindent letép rólunk, ami letéphető, tehát olyannak látjuk magunkat, amilyenek valójában vagyunk."
(Arthur Golden)