2010. október 14., csütörtök

Jobb lesz

Üresen állok
Mindennek háttal
Veled álmodni könnyebb mint egyedül ébren vagy valaki mással
Megfejtesz mindenkit jófej vagy mégsem vagy jól

Tátongó ember
Veled álmodni könnyebb mint egyedül ébren vagy valaki mással

Jobb lesz

Ma álmodban jöttem
A hitedben hinni
És soha semmit nem képzeltem mindig is tudtam hogy mikor mibol mennyi
De egy mosolyba bújva

Még most is az arcodra fagynék
Veled álmodni könnyebb mint egyedül ébren vagy valaki mással 

Jobb lesz

Ha igazán élnél
Én a válladról nézném végig ahogy élek
Valaki mással
Egyedül ébren
Mindennek háttal semmit se szól
Vele álmodni könnyebb mint egyedül ébren
Mindennek háttal

Igen a fonákon menni mindig
Mindennek háttal...

2 megjegyzés:

  1. ezt úgy szeretem...
    "Veled álmodni könnyebb mint egyedül ébren vagy valaki mással"

    Jobb lesz.

    ez egy csoda.

    Sokszor visszasírom a hiperkarma koncerteket. Ott katarzis volt. meg más is. de arról most ne szóljon a fáma. :)

    VálaszTörlés
  2. Bezony ám! Koncert főleg Szigeten volt nagy élmény nekem még régen... :)

    De egy mosolyba bújva még most is az arcodra fagynék... pff...

    jobb lesz...

    VálaszTörlés

"A megpróbáltatás olyan, mint az erős szél. Mindent letép rólunk, ami letéphető, tehát olyannak látjuk magunkat, amilyenek valójában vagyunk."
(Arthur Golden)