2009. január 21., szerda

A szerelem kísérő tünetei


1. A szemek szerelme: Sötét patak partját a lehajló fény issza. Mikor én rád néztem, te néztél rám vissza.

2. Lelki vonzalom:Keskeny medrében a hullámok nagyok,Magamra ismerek, én is ilyen vagyok!

3. Állandó rágondolás: Hallom a hangodat, pedig kikapcsoltalak.Itt hagyott árnyadtól piszkosak a falak.

4. Álmatlanság: A tűz mellé ültem, szembeült egy emlék,.Azóta így ülünk, így telnek az esték.

5. A test lefogyása: Édes reményemből, jaj, semmim se maradt.Megette előlem az Élettapasztalat.

6. Kedvetlenség az élvezetek és a szórakozások iránt: Elpattant húrokból, kötök sapkát, sálat.Ez annyira szomorú ez maga a Bánat!

7. A szégyenérzet megszűnte: Szoknyám az arcomon, felnevet az ölem. Valamit csináltam, amit még soh’sem.

8. Téboly:Kovács és Kovácsné alkonyi konyhában. Kovács most jött haza, azért van kabátban.

9. Önkívület: Elefántfejemből bimbóznak a szárnyak. El kell, hogy repüljek, valahol már várnak!
10. Halál

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"A megpróbáltatás olyan, mint az erős szél. Mindent letép rólunk, ami letéphető, tehát olyannak látjuk magunkat, amilyenek valójában vagyunk."
(Arthur Golden)